Aankomst Betty


Advertisement
Peru's flag
South America » Peru » Cusco » Cusco
October 10th 2011
Published: October 10th 2011
Edit Blog Post

Vandaag was het dé dag dat Elisabeth aankwam hier in Peru. Sofie en ik gingen Betty opwachten aan de luchthaven, mét naambordje :-)
We waren -al geluk- op tijd!
Hier een eerste indruk van Betty:
" Na een lange reis (22 uur) was het een emotioneel weerzien met de vriendinnen. Ik was enorm gelukkig dat ik eindelijk bij hen was. De eerste indruk van Cuzco gaf een kleine cultuurshok. De taxi was al een heel avontuur, net als het doe-wat-je-wilt verkeer. De krotten, loslopende dieren en vuil op straat stonden in schril contrast met de prachtige omgeving. Naarmate we het "penthouse" van de meiden naderde werd het beter. Aline droeg mijn rugzak naar boven, daar zat maar liefst 3(!) kilo chocolade in, als het niet meer is. Ook de "dag allemaals" en andere hoogstaande lectuur werd goed ontvangen. Daarna naar de markt geweest, dit vond ik supermooi, al die kraampjes en kleurrijke mensen. Helemaal niet toeristisch. Toen de afgehakte dierenhoofden van de vleeskraampjes naar me begonnen te lachen, kwam de tweede shok van de dag. Niet veel gewoon ik. Op de terugkomst van de markt had ik wat moeite met ademhalen, de hoogte had me te pakken. Terug in de penthouse heeft Aline dan het lekkerste kopje thee gezet dat ik ook heb gedronken. Zalig! Het enige vervelende was de regen en koude vandaag. Ik heb me al warm ingeduffeld, maar ik ga sebiet toch nog flijmen bij Aline voor zo'n kopje thee ;-)"

Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb