131, 132, 133 diena. Arequipa.

Peru's flag
South America » Peru » Arequipa » Arequipa
April 17th 2013
Published: April 17th 2013

Atvažiuojam atgal į Areąuipą tik apie 4 nakties. Iš stoties su taksi važiuojam iki Alexo namų ir krentam miegot. Pamiegam visai neblogai. Dieną nieko taip ir nenuveikiam, tiesiog prasėdim namie. Reikia šiek tiek atsigauti po žygio. Be to gera proga daugiau pabendrauti su Alexu. Maysa pietums pagamina spagečius, o Alex paruošia keisto vietinio gėrimo pagaminto iš violetinės spalvos kukurūzo. Planavau šiandien važiuoti pasiimti fotiko, bet tik po pietų supratau, kad šiandien šeštadienis, tad teks pabūti čia kiek ilgiau nei planavom.

Sekmadienį atsikeliam jau beveik įprastu rėžimu, apie 7 ryto. Antrą dieną iš eilės namie sėdėti ir nieko neveikti būtų negražu, tad išsiruošiam į miestą. Pirmiausia nuvažiuojam į miesto centrą, bet čia jau daug maž viską apvaikščioję, tad einam tolyn nuo centro, pažiūrėti kaip čia gyvenami rajonai atrodo. Kontrastų mieste nemažai, kaikurie kvartalai gražūs ir tvarkingi, o kai kur vidury miesto lūšnelės, daržai ir net gyvuliai ganosi. Pablūdinėję po gyvenamus rajonus einam iki parko. Čia įėjimas mokamas, kaina - maždaug 1 Lt. O norinčių įeiti nemaža eilė. Parkas gražiai sutvarkytas, daug gėlių, pievutė gražiai nušienauta. Vieni žmonės žaidžia su kamuoliu, kiti šiaip drybso ant pievutės, vaikai žaidžia vaikų žaidomo aikštelėse. Taip pat nemažai prekeivių pardavinėjančių užkandžius bei saldumynus. Netgi kažkokia bažnytinė bendruomenė susirinkusi skaito paskaitą. Gan juokingai atrodo nedideliam tvenkinuke siūloma pramoga - paplaukiojimas didžiule valtimi su gal dar 30 žmonių. Įdomi vieta pažiūrėti kaip žmonės praleidžia lasvalaikį. Prieš iįeidami iš parko nusiperkam obuolį aplietą karamele. Visai man patiko, kažin kodėl Lietuvoje tokių nepardavinėja. Grįžtam namo gan anksti, nes ryt norim anksti atsikelti, paisiimti fotiką iš taisyklos ir po to tiesiai į autobusą ir į Cuzco.

Atsikeliam kaip ir planavom apie 7 ryto, papusryčiaujam, pasitikrinam visus daigtus, kad nieko nepaliktumėm ir atsisveikinę su Alexu keliaujam į autobusų stotį. Čia pagal planą turėtų pasilikti Maysa su daigtais, kol aš nuvažiuosi pasiimti fotiko ir po to iškart sėsim į pirmą autobusą važiuojantį į Cuzco. Bet autobusų stotyje laukia staigmena, visos kompanijos važiuoja tik vakare arba labai anksti ryte, tad autobuso teks laukti iki vakaro. Nusiperkam bilietą 20.45. Yra ir ankstesnių autobusų, bet nenorim atvažiuoti į miestą vidurį nakties. Šis turėtų būti Cuzco apie 6 ryto, o stoty mus turėtų pasitikti viena CSerė Aydee kuri ten turi hostelį ir žadėjo mums pirmas dvi naktis leisti apsistoti nemokamai. Paliekam kuprines terminale ir važiuojam į miestą. Pirmiausia keliaujam pasiimti mano fotiko. Sumoku apie 80 Lt, pasirodo jį terekėjo gerai išvalyti ir viskas vėl veikia. Turbūt pats laikas tam buvo, nes fotikas matė ir Norvegijos sniegynus ir Mongolijos smėlynus ir jau 4 mėnesius keliauja su manim šioje kelionėje. Laiko iki vakaro dar daug, tad toliau tęsiam vakar pradėtą pažintį su atokesniais rajonėliais. Kontrastas kaip ir vakar, bet šiandien spėjam pavaikščioti ir po gyvenamus, ir po komerciniu ir po industrinius rajonus kol galų gale sugrįžtam į terminalą laukti autobuso.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0672s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb