Huayhuash

October 4th 2006
Published: October 19th 2006

HuayhuashHuayhuashHuayhuash

First night. In the tent...
בשעה טובה ומוצלחת, לאחר שיום כיפור עבר, ולאחר שהתרגלנו לגובה, אנחנו מוכנים סוף סוף לצאת לטרק הווייוואש המיוחל
היום החל בנסיעה של חמש שעות. הגענו לכפר יאמק, שם הועמסו החמורים בציוד שלנו והחלנו בהליכה.
בעיקרון היום הראשון לא נחשב ליום מעניין, אלא ליום של הגעה לתחילת המסלול, אבל הנוף היה מדהים
הגענו לקראת ערב למהאל שלנו, רועדים מקור וקצת מתבכיינים על לילה ראשון מחוץ לבית חם, אבל המדריך שלנו הפציץ בארוחת ערב מפנקת שהוא הגיש לנו ישר לתוך האוהל.... עם כזה שרות הלכנו לישון שבעים ומרוצים.
למחרת קמנו מלאי מרץ להתחיל סוף סוף את הוויוואש באמת. האמת שקצת חששנו כי הפחידו אותנו שהמסלול קשה מאוד, והיום הזה התחיל בעלייה שאמורה להיות מפרכת... אבל זה לא היה קשה כמו שהובטח, ובעיקר, הנופים היו באמת מדהימים!! ביום הזה עלינו שני פסים, כאשר מיד אחרי הפס הראשון תקף אותנו מבול מטורף - ובגבהים כאלו משקעים זה אומר שלג - ובגדי הגשם שלנו הועמדו במבחן האמת...
לקראת ערב הגענו למקום הלינה שלנו - על שפת לגונה מדהימה, עם תפאורה של הרים מושלגים ברקע, אחד המקומות הפסטרליים שניתן לדמיין, ובמיוחד כשנמצאים שם רק אנחנו, החמר והמדריך....
בשלב זה התרחשה תקלה בלתי צפויה, כשחמישה כלבים גדולים תקפו לפתע את נעמה שהלכה כמה מטרים מאחורי גיל והמדריך
נשיכה
HuayhuashHuayhuashHuayhuash

Day 2. End of first pass
קטנה אחת שיבשה את מהלך הטרק הזה לחלוטין, כאשר לאחר התלבטות ארוכה החלטנו שאי אפשר לקחת את הסיכון וחייבים להגיע ללימה בהקדם האפשרי לקבל חיסון כלבת. החלטנו לא לצאת באותו ערב כי החשכה היתה קרובה, אלא לקום מוקדם למחרת בבוקר ולהתחיל במסע לכיוון לימה.
הערב היה נפלא על שפת הלגונה המדהימה כאשר רק אנחנו, המדריך והחמר שלנו נמצאים מול כל הנוף המדהים הזה. המדריך פינק אותנו הערב באוכל עוד יותר טעים מהערב הקודם, ולנו היה חבל ללכת לישון ולהפסיד את הנוף המדהים, במיוחד כיוון שידענו שזה הערב האחרון שלנו בקורידיארה וויוואש.

Day 2. After the rain and snow storm...

Second night - Laguna cahuacocha and the Cordiera Huayhuash.

Naama and the bite...

Scond night - The camp.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0361s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb