Vertrek uit nederland

Published: July 8th 2012

uitzwaaicomiteuitzwaaicomiteuitzwaaicomite

huppakee met de familie om 5.00 in de ochtend
Lieve iedereen,

Na een ruime vakantie van 4 weken waarin we de reis op ons gemakje hebben kunnen voorbereiden, zijn we dan eindelijk begonnen aan ons GROTE avontuur!

Terugkijkend op alle afspraken, etentjes, het afscheidsfeest, koffies, borrels en andere gezelligheid kunnen we de conclusie trekken dat het toch wel heel bijzonder is om zoveel lieve mensen om je heen te hebben, zoveel mensen die er bij stil staan dat je weg gaat en je graag nog even willen zien. Je beseft je dus op dit soort momenten hoe fijn en waardevol het is om familie en vrienden om je heen te hebben. We willen jullie nogmaals bedanken voor alle vormen van afscheid, kadootjes, aandacht, kaartjes, smsjes, telefoontjes en zorgen die we hebben mogen ontvangen. Het doet ons goed. We nemen jullie in gedachten allemaal mee op reis.

Bedankt ook ex-collegae voor het enorm mooie afscheid dat jullie hebben gegeven op school! We hebben genoten!

Anywayzzz:

Onze eerste flexibiliteits-test kwam al gelijk de vrijdag voor vertrek toen een nogal onverwacht mailtje langskwam van onze ticket-provider of we contact wilden opnemen, er was een verandering in ons reisschema.

Het bleek dat er een vertraging was
kado'tjekado'tjekado'tje

van onze neefjes, Jeppe en Kalle, zo hebben we weer eens wat anders aan ons hoofd
in onze eerste vlucht. Dit betekende dat de overstap in Madrid minder dan anderhalf uur duurde en er dus een groter risico was dat we de 2de vlucht zouden kunnen missen. De vliegtuigmaatschappij gaf aan dat ze hiermee niet akkoord gingen en dus moesten we een vlucht eerder nemen en wel om 7.35 ipv de ruime 12.15. Dit werd een uitdaging voor onze uitzwaaiploeg maar zij waren niet te vermurwen en stonden samen met ons op onmenselijke tijd op Schiphol.

Er werd afscheid genomen en binnen afzienbare tijd en 2 prettige vluchten kwamen we aan op Ecuadoriaans grondgebied. Daar werden we met veel applaus en camera's opgewacht door een horde mensen, dat is nog eens een welkom! Het bleek echter niet voor ons te zijn maar voor de Olympische ploeg van Ecuador die bij ons in het vliegtuig zat.

Maargoed, we zijn er, Ecuador, het land van de Galapagos, de Spaanse taal, de US dollar, de Cotopaxi en natuurlijk zijn naam eer aandoende, the equator, de evenaar.

Zin in!

Spreuk van de dag: meneer, wilt u koffie, thee of whiskey? aldus de steward in het vliegtuig.

gelukswensengelukswensen

zegt genoeg.....

3rd August 2012

Lieve ka en jo
We object!!
6th August 2012

Job en Karina
Hoi Job en Karina ik hoop dat jullie een goede reis hebben,maak maar heel veel foto's . heel veel lieve groetjes van Hannie xxx
6th August 2012

de eerste dag
Hee lieve luitjes. Daar zitten jullie dan..... de eerste blog geschreven, de eerste keer wakker worden op de reis, de eerste reisdag voorbij, en ook al weer 1 dag dichterbij "weer aan het werk.".... nou okay vooruit, jullie mogen nog even heel erg genieten. Enjoy Equador Xxxx
7th August 2012

Goede reis
hoi Karina en Job, wij vonden het erg jammer dat we jullie niet meer konden uitzwaaien op Schiphol. Een hele goeie reis en hopelijk zien we elkaar de komende 11 maanden nog een keer ergens in de wereld..
7th August 2012

Het is begonnen! Heerlijk! Geniet van alle mooie dingen die jullie gaan beleven. Liefs
8th August 2012

uitzwaaicomite,
Van je familie moet je het hebben! Weten jullie zeker dat het hartelijke ontvangst in Ecuador echt niet voor jullie bedoeld was ? Overigens werden wij op dinsdag door de postbode verrast met een allerhartelijkst kaartje !! En...inderdaad, wij zien dezelfde maan, ook al is het soms maar voor een kwart of voor de helft . Liefs
8th August 2012

uitzwaaicomite,
9th August 2012

¡Buen viaje!
Hey Karina en Job, Wij wensen jullie ongelofelijk veel plezier en gaan jullie zeker volgen. Alleen een beetje jammer dat het applaus niet voor jullie was. Dikke kus
9th August 2012
gelukswensen

de duvel schijt altijd op de grote hoop.......
mazzelaars, mochten jullie nog eerder beginnen ook met de wereldreis, omgekeerde wet van Murphy!
12th August 2012

Hallo lieve Karina en Job, Ja, ja het is zover! Jullie maken jullie droom waar. Iets waar ik heel veel respect en bewondering voor heb. Zo moet je leven: doen wat je denkt dat je moet doen. Dikke kus
13th August 2012

Heimwee??
Ik bedacht me net dat julie er dus vrijdag(op mijn eerste werkdag) niet bijzijn!! :( mis jullie nu al!

Tot: 0.075s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 49; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb