gelukswensen

zegt genoeg.....
Vertrek uit nederland

July 8th 2012
Lieve iedereen, Na een ruime vakantie van 4 weken waarin we de reis op ons gemakje hebben kunnen voorbereiden, zijn we dan eindelijk begonnen aan ons GROTE avontuur! Terugkijkend op alle afspraken, etentjes, het afscheidsfeest, koffies, borrels en andere gezelligheid kunnen we de conclusie trekken dat het toch wel heel bijzonder is om zoveel lieve mensen om je heen te hebben, zoveel men ... read more
South America » Ecuador » West » Guayaquil

Ecuadorian Flag The "Republic of the Equator" was one of three countries that emerged from the collapse of Gran Colombia in 1830 (the others are Colombia and Venezuela). Between 1904 and 1942, Ecuador lost territories in a series of conflicts with its neighbors. A b... ... read more
6th August 2012

de eerste dag
Hee lieve luitjes. Daar zitten jullie dan..... de eerste blog geschreven, de eerste keer wakker worden op de reis, de eerste reisdag voorbij, en ook al weer 1 dag dichterbij "weer aan het werk.".... nou okay vooruit, jullie mogen nog even heel erg genieten. Enjoy Equador Xxxx
9th August 2012

de duvel schijt altijd op de grote hoop.......
mazzelaars, mochten jullie nog eerder beginnen ook met de wereldreis, omgekeerde wet van Murphy!

Tot: 0.036s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0218s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb