165,166 diena. Loja


Advertisement
Ecuador's flag
South America » Ecuador » South » Loja
May 14th 2013
Published: May 14th 2013
Edit Blog Post

Kadangi autobusas nevažiuoja tiesiai į tą miestą į kurį man reikia, tai sugalvoju paprašyti vairuotojo mane išleisti prie posūkio į Loja miestą. Bet vairuotojas mane atkalba sakydamas, kad ten būsim vėlai naktį ir būtų nesaugu ten išlipus laukti patamsyje kol kasnors pavežės. Tad važiuoju iki toliau esančio didesnio miesto ir jo nedavažiavęs išlipu prie kito kelio vedančio į Loja. Jau apie 7 valanda ryto, tad šviesu ir nemažai judėjimo. Nuo čia iki Loja apie 200 km. Netrukus susitranzuoju vieną mašiną, joje mažas vyras, labai plepus ir draugiškas. Jis mane gali pavežti iki maždaug pusiaukialės. Jis fotografas ir važiuoja darbo reikalais, tad pakeliui užsukam į nedidelį miestelį kuriame kaip tik šiandien vyks miesto šventė. Čia kiek pavaikštinėju, papusryčiauju ir važiuojam toliau. Nuvažiuojam iki jo gimto miestelio, čia kiek pavaikštinėju ir atsisveikinęs keliauju toliau. Sėdu į autobusą su kuriuo nuvažiuoju iki pat Lojos. Čia iškart sėdu į taksi ir važiuoju į namus pas Joną iš CS. Pasirodo jo žmone yra lietuvė!! Bet ji šiuo metu atostogauja Lietuvoje. Jonas mokėsi rusijoje kur ir susipažino su žmona. Aš su juo taip pat bendrauju rusiškai, nes taip jam lengviau nei angliškai, o man kurkas lengviau nei ispaniškai. Jonas netrukus iškeliauja į darbą aš tuo tarpu pasiilsiu namie. Kai jis grįžta iš darbo kartu einam į kavinę pavakarieniauti, o kiek vėliau vakare keliaujam į barą. Labai ilgai neužsisėdim bare, nes aš jaučiuosi kiek pavarges po kelionės.

Gerai išsimiegojęs bei papusryčiavęs išeinu apžiūrėti miesto. Šiandien šeštadienis, tad prie pat namų didžiulis turgus. Praėjes pro turgų keliauju iki miesto centro. Čia susirandu turistų informaciją, pasiimu žemėlapį ir einu bandydamas apžiūrėti visas pažymėtas įdomias vietas. Taip netruku nukeliauju iki įdomaus parko. Matosi, kad parkas įregtas seniai, bet vistiek visai gražus. Čia pilna vaikų žaidimų aikštelių, bei čiuožyklų kurios įrengtos sumažintose įžymiuose pasaulio pastatuose, nuo Actekų piramidės iki Eifelio bokšto. Po to sugrįžtu iki miesto centro dar pakeliui aplankydamas kelis pažymėtus objektus. Miesto centras nedidelis, bet visai jaukus. Ryt čia motinos diena, tad mieste pardavinėjami įvairūs žaisliukai, širdelės ir niekučiai. Kažkodel man labiau primena pasiruošimą valentino, o ne mamo dienai. Pareinu namo. Turgus prie namų pasibaigęs ir likęs tik šiukšlynas. Vakre Jonas pagamina Seviče (vietinė žuvienė), tad visai skaniai pavakarieniaju. Vėliau atvažiuoja dar viena CSerė į Jono namus, bet ilgai nepabendraujam nes visi pavargę.


Additional photos below
Photos: 50, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.113s; Tpl: 0.014s; cc: 14; qc: 36; dbt: 0.0788s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb