167 diena. Vilkabamba.

South America » Ecuador » South » Vilcabamba
May 15th 2013
Published: May 15th 2013

Atsikeliu iš ryto anksčiau, nes noriu nuvažiuoti iki kito turistinio miestelio. Stotelėj sulaukiu autobuso ir po valandos išlipu. Kažkas čia netaip... pavaikštinėjęs suprantu, kad išlipau ne tam miestelyje. Lipau nes visi iš autobuso lipo. Čia kaip ir visu prie pagrindinės aikštės, bažnyčia, netoli savaitgalinis turgus. Apeinu nedidelį ratuką apie miestą ir sėdes į kitą autobusą važiuoju jau tikrai iki Vilkabambos. Čia susirandu turistų informaciją, pasiimu žemėlapį, pasiklausiu ką čia galima pažiūrėti ir einu papusryčiaut prieš einant į kalnus. Man parekomendavo nueiti iki krioklio už trijų valandų kelio. Papusryčiaves pradedu eiti. Iš pradžiu pereinu visą miestelį, po to takeliu į kalnus. Takelis labai siauras ir visas nušiktas asilų bei arklių, nes šiuo keliu parduodamos žygiai arkliais. Nors vietom takelis visai padorus. Pakeliui aplenkiu būrį vietinio jaunimo kurie irgi eina iki krioklio, draugiška kompanija, pavaišina mane kokakola. Pralenkiu juos ir žygiuoju toliau. Kiek pėjus toliau man ta kompanija šūkteli kažką, gal ne ten pasukau... bet kiek palaukęs pamatau, kad jie lygtais tuo pačiu keliu pasuka, tad ramiai lipu toliau. Praeinu ženklą kuris rodo nacionalinio parko kryptimi. Bet jau pagal laiką turėčiau būti prie krioklio nes lipu jau tris valandas, o mano tempas kiek greitesnis nei vidutinis, bet jokio krioklio nė ženklo. Tad nutariu apsisukti ir eiti žemyn. Juolabiau, kad takelis atrodo vis labiau apaugęs ir sunkiau praeinamas. Sugrįžtu prie vienos sodybos kur pamatau kelis vietinius, pasirodo kaip tik čia ir yra tas krioklys. Sumoku dolerį už įėjimą ir pagaliau nueinu prie krioklio. Krioklys gan visai gražus, aplink daug žalumos. Vietinis jaunimas piknikauja. Sako: taigi šaukėm tau, kad ne ten eini. Na nieko, turėjau papildomą valanda pasivaikščioti. Pabūnu prie krioklio apie pusvalandį, per tą laiką ateina ir daugiau turistų. Tada iškeliauju, nes šiandien dar noriu aplankyti vieną vietą. Atgal pareinu greičiau, užtrunku apie 2 val. Einu tiesiai iki kitos vietos. O čia turbūt kažkoks privatus parkelis. Ant kalno su nuorodom pažymėti keli takeliai. Pasuku vienu iš jų, bet greitai eiti kopti toliau pasidaro neįmanoma, nes augmanija labai tanki ir spygliuota, dar kažkoks gyvis ar augalas nudilgina koją ir ranką, tad grįžtu atgal. Besileidžiant per 5 cm nuo veido pamatau didžiulį vorą. Turbūt didžiausias voras kokį esu mates, kokių 25 cm dydžio, o jo tinklas vos ne siūlo storumo. Toliau einu atsargiau, žiūrėdamas, kad neužkabilčiau kito tokio voro, kažkaip nedraugiškai jis atrodo. Pavaikštinėju dar apie valandą ir einu link miesto. Pakeliui sutinku tą pačią turistų kompaniją kurią buvau sutikęs prie krioklio. Pabendrauju su jais valandžiukę ir einu iki autobuso. Grįžęs į Loja pavakarieniauju, dar vakare truputį pabendraujam ir einu miegot.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb