172,173 diena. Cajas nacionalinis parkas

South America » Ecuador » South » Cuenca
May 22nd 2013
Published: May 22nd 2013

Atsikeliam 6 ryto, papusryčiaujam ir keliaujam į autobusų stotį. Kuprinės gan sunkios nes planuojam pasilikti nakvoti parke, tad reikia pasiimti ir šiltų rūbų ir palapinę ir maisto 2 dienoms. Kelionė autobusu neilga, apie 1 val. išlipam prie pagrindinio įėjimo į parką. Čia užsiregistruojam, gaunam žemėlapį su visais maršrutais ir pradedam žygį. Čia visų kalnų aukštis apie 4 kilometrus, tad vėsoka. Snieguotų viršūnių nesimato, bet užtai daug ežeriukų. Eiti nelengva nes visur šlapia ir labai slidu, o takeliai tai kyla į viršų, tai leidžiasi žemyn. Aš prie tokių pasivaikščiojimų jau pripratau per kelionę, tad neatrodo labai sunku eiti, bet Polinai atrodo sunkoka lipti įkalnėn. Šiaip ne taip įveikiam šiandienai suplanuotą maršrutą ir įsukuriam stovyklavietę prie ežeriuko su gražiu vaizdu. Aplink šlapoka, bet palapinė turėtų vandens nepraleisti. Vakarą praleidžiam žaizdami kortom. Antony veidas kažkodėl pradeda tinti, greičiausiai kažkokia alergija. Sako, kad kai praėjusį kartą čia buvo irgi veidas sutino. Gal ryte bus kiek geriau.

Visą naktį lijo lietus, o ryte atsibudom debesyje, tad nutarėm kiek palaukti, kol bus geresnis matomumas. Antony veidas per naktį ištino dar labiau, tad nutarėm eiti trumpiausiu keliu iki kelio, o nuo ten jau susistabdysim autobusą. Rytas šaltas ir drėgnas, bet pradėjus eiti po truputį pasirodo saulė ir pasidaro kiek šilčiau. Iki kelio einam apie 3 valandas. Čia dar apie pusvalandį palaukiam autobuso ir grįžtam į Cuenca. Žygis visai smagus, tik gaila, kad teko paankstinti grįžimą. Visi gan pavargę, kojos peršlapę, tad pirmiausia grįžęs palendu po dušu, tada keliaujam papietauti. Papietavęs namie išsiplaunu labai purvinus batus. Vakare esu susitaręs važiuoti pas kitą CSerę su kuria buvau susitikęs užvakar. Taigi vakare važiuoju iki jos namų, nusiperkam parduotuvėj reikiamų produktų ir pasigaminam vegetarišką lazaniją. Taip pat mane pavaišina dar neragautais vaisiais, pagamina šviežių sulčių. Ekvadore, kiekvienuose namuose yra blenderis (plakiklis), o vaisiai pigūs. Po vakarienės persirašau iš merginos muzikos ir su taksi grįžtu namo.

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0226s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb