174,175 diena. Pajūris

South America » Ecuador » South
May 24th 2013
Published: May 24th 2013

Atrodo jau pakankamai nuveikiau čia Cuencoj, tad šiandien važiuosiu toliau. Iš ryto susikraunu daigtus ir prieš išvažiuodamas dar nueinu su Polina ir Antony papusryčiauti į turgų. Pusryčiams didelis bliūdas tuno sriubos. Po pusryčių susirenku daigtus ir atsisveikinęs su porele keliauju į autobusų stotį. Į sotį atvažiuoju pačiu laiku ir nusipirkęs paskutinį bilietą autobuse važiuoju iki Guayaquil. Čia, autobusų terminale, susitinku su CSere Gyank. Įdomiausia tai, kad aš apsistosiu pas jos šeimyną namuose kitame mieste, o ji liks čia Guayaquil. Gyanik man papasakoja truputį ko tikėtis iš jos šeimynos. Po to palydi mane iki autobuso ir paprašo vairuotojo mane išleisti prie jos namų. Po poros valandų aš jau vietoj, mane pasitinka Gyank mama Clara, du broliai ir vieno iš brolių nieščia mergina. Namas nemažas, gaunu praktiškai atskirą butą. Šeimyna draugiška, tik bėda ta, kad nelabai jie čia angliškai šneka. Vakare į namus prisirenka nemažai draugų, tad visai smagiai praleidžiam laiką.

Rytą praleidžiu namie, gera proga prisėsti prie kompo. Po pietų su Fernando ir jo drauge einam pasivaikščioti prie vandens. Nuo namų iki vandenyno vos 10 min pėščiomis. Nors pastarajį mėnesį beveik visą laiką keliavau netoli Ramiojo vandenyno, šiandien pirmą karta jame išsimaudau. Po to dar kiek pavaikštom po miestą. Salinas miestas įsikųręs pusiasalyje, tad čia aplink daugybė paplūdimių. Pats miestas niekuo neįpatingas, bet gerai tai, kad čia nėra daug turistų, apskritai gatvės atrodo tuštokos. Matyt dabar nesezonas, be to dar tik savaitės pradžia. Pavaikštinėję po miestą, grįžtam namo. Čia mūsų laukia vėlyvi pietūs, o gal jau ir vakarienė. Vakarą vėl praleidžiam namie prie televizoriaus.

Tot: 0.101s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb