189 diena. Banos

South America » Ecuador » Centre » Baños
June 10th 2013
Published: June 10th 2013

Diena prasideda ne visai taip kaip tikėjausi. Šiandien išvažiuoju į kitą miestą, Banos. Ten sutariau susitikti su mergina Marcela su kuria susipažinau autobuse važiuodamas į Latacunga. Man Cami tėtis sakė, kad yra tiesioginis autobusas į Banos tiesiai iš čia pat esančio miestelio, bet tik pasiruošęs eiti iki jo sužinojau, kad tas tiesioginis autobusas tik vienas ir šiandien jis jau išvažiavo. Reik važiuoti iki miesto, bet šiandien sekmadienis, o sekmadienisi čia miesto autobusas irgi nevažiuoja. Mašinų čia irgi važiuoja labai nedaug, tad pralaukiu beveik valandą kol pavyksta sustabdyti vieną mašiną kuri mane nuveža iki miesto. Čia dar beveik pusvalandį keliauju iki terminalo. Negana to tiesioginio autobuso į Banos nėra, reiks persėsti Ambato mieste. Susirašau su Marcela, kad susitinkam Ambato terminale ir iš čia kartu važiuosim į Banos. Atvažiavęs į terminalą jos dar laukiu pusvalandį. Po to išsiaiškinam, kad į Banos autobusas iš terminalo nevažiuoja, tad su taksi nusigaunam į kitą miesto galą kur pagaliau sėdam į autobusą važiuojantį į Banos. Atvažiavę į Banos bandom susirasti turistų informacij, bet sekmadieniais ir ši nedirba, tad keliaujam tiesiai į hostelį. Pasidėję daigtus truputį pavaikštinėjam po miestą ir išsiaiškinam ką čia galima įdomaus pamatyti. Pagrindiniai oblektai krioklių slėnis, Vulkanas kurio papėdėje ir randasi miestelis, zoologijos sodas, bei terminiai vandenys. Vulkanas, veikiantis, bet šiuo metu prigesęs ir lavos nematyti, dėl to iki jo kraterio lipti neverta. Nutariam važiuoti į krioklių slėnį su vietiniu autobusu. Nuvažiuojam iškart prie pagrindinio krioklio, kurį norint pamatyti reikia sumokėti popusantro dolerio. Krioklys visai įdomus, nes galima beveik palysti po juo, nors aš šioje kelionėje mačiau ir gražesnių. Po to su autobusu važiuojam iki kito didesnio krioklio praleisdami mažuosius. Čia per slėnį nutiestas kabelis kuriuo galima nuvažiuotiį kitą slėnio pusę. Kaina 10 dolerių, nutariu išbandyti šią pramogą. Visai nebloga pramoga su tikrai neblogu vaizdu. Nučiuožiu į kitą pusę, po to grįžtu. Marcela iš čia atgal iki miesto nori eiti pėščiomis nors nelabai žinom kaip toli iki Banos. Taigi eidami atgal užtrunkam 2 valandas. Pasirodo buvo kiek toliau nei tikėjomės. Mieste pavakarieniaujam ir grįžę į hostelį einam miegot.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb