188 diena. Quilotoa ežeras.


Advertisement
Ecuador's flag
South America » Ecuador » Centre » Quilotoa
June 9th 2013
Published: June 9th 2013
Edit Blog Post

Keliuosi vėl anksti, iš ryto teatsigeriu arbatos su bandele ir važiuoju iki terminalo, po to 2 val. kelionė iki miesto Zumbahua. 2 valandos neprailgsta, nes už lango vaizdai tikrai labai gražūs. Aplink kalnai, uoluos, negilūs bet statūs kanjonai, bei nedidelės gyvenvietės. Mane stebina kaip vietiniai čia sugeba išdirbti stačius kalnų šlaitus. Iš Zumbahua iki pačio ežero dar 13 km, o autobusų nėra, tad vienas vietinis sutinka mane iki ten nuvežti už 3 dolerius. Pagal vietines kainas tai nėra pigu, bet laiko gaišti ieškodamas pigesnio transporto nenoriu, man paskutinis autobusas iš čia į Latacunga išvažiuoja 5 vakaro. Čia kelias irgi gražus, nes slėnis išvagotas įspųdingais tarpekliais. Nuo aikštelės kurioje mane paleidžia nematyti nei ežero nei vulkano, bet vos už 50 metrų kiek paėjus toliau ir užlipus ant paronaminio tiltelio pamatau tai dėl ko ši vieta žinoma kaip viena gražiausių vietų Ekvadore. Apačioje didžiulis žalsvos spalvos ežeras krateryje, maždaug 200 metrų gylyje. Tai ne tik viena įspūdingiausių vietų Ekvadore, bet neabejotinai viena įdomiausių vietų kurias mačiau visos kelionės metu. Į apačią iki pat ežero veda takelis, tad juo ir nusileidžiu. Vis dar negaliu atsistebėti šios vietos grožiu. Po ežerą galima paplaukioti baidare, valanda 5 doleriai. Taip pat galima apeiti visą ežerą kraterio briauna. Tiesą pasakius iš viršaus man ežeras atrodo gražiau, tad nutariu apeiti kraterį briaunos viršumi, tam dar turiu laiko. Čia aplink vulkaną gyvena žmonės, augina gyvulius, bei įvairius augalus. Aplink kraterį išmintas takelis, netoli yra bent kelios gyvenvietės, tad eidamas sutinku keliaujančius ar dirbančius vietinius. Turistų čia sutikau nedaug, dauguma pasitenkina nusileidimu iki ežero ir lipimu atgal. Visas mano žygis aplink kraterį užtruko 3,5 val. Eiti buvo gan sunku ne tik dėl to, kad takelis veda tai aukštyn tai žemyn, bet ir dėl to, kad šiandien mažai valgiau, nebuvo apetito ir tai jaučiasi.Paskutinę žygio valandą užėjo tirštas debesis, tad ežero beveik nesimatė. Parėjęs iki pagrindinio kelio gan greit susistabdžiau vieną mašiną kuri iki Zumbahua mane nuvežė už 1 dolerį. Čia iškart sėdau į autobusą grįžtantį į Latacunga. Namo pargrįžtu panašiu laiku kaip ir vakar, jau sutemus. Nors dar nevėlu, bet namie pusė kompanijos jau sumigę, nes dieną buvo miesto šventėje kur prisiragavo įvairiausių alkoholinių gėrimų. Namų šeimininkė mane pavaišina skania sriuba. Po to pabendrauju su Cami tėvais, bet ilgai neužsisėdėjęs einu miegot ir aš.


Additional photos below
Photos: 73, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.14s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.105s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb