Z Leticie do Manausu

September 29th 2005
Published: October 11th 2005

Ahoj,

29. 9. rano sme skoro vstali a sli na brazilsky konzulat vybavovat viza.....s vizami nebol problem, chcelo to len 40 USD a fotky....o 11 hodine uz boli viza hotove. Poobede sme zasli na imigracny urad v Tabatinge pre vstupne razitka do Brazilie. Lietadlo bohuzial zajtra neleti, az v spbotu, tak sme si v pristave zistili rychlu lod do Manausu, 1100 km po amazonke za 36 hodin. (Klasickej lodi to trva 5 dni do Manausu.)

30.9. vstavame uz o siestej rano a vzali sme si taxika do pristavu, lod vyplava o 8 rano. Cesta ide rychlo a v pohode, okolo 12 hodine zastavujeme pri brehu v dedinge zvanej Piranga, kde nam brazilska federalna policia urobi velmi, ale velmi dokladnu prehliadku batoziny (pol hodiny sme balili veci naspet do batohu) a celej lode......Michalovi zhabali zvysok coka listkov (vraj je to v Brazilii zakazane) a este sa im podarilo v podpalubi objavit balicek kokainu. Nikdo sa k nemu nehlasil tak vsetko vyfotili, zvazili a pustili nas dalej. Zvysok dna cumime na filmy a spime.

1.9. o 20.00 konecne sme dorazili do Manausu (2,5 mil obyvatelov), mesto nic moc, jedina pekna budova je budova opery. Vzali sme si taxi na bus terminal a o pol noci nam ide bus do Boa Visty. Caka nas 12 hodin v buse.

Tot: 0.191s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 60; dbt: 0.054s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb