Colombia - Cartagena

South America » Colombia » Cartagena
April 18th 2012
Published: April 20th 2012

9/4-21/4-2012 Cartagena Vi ankom Cartagena (på karibienkysten av Colombia) om kvelden etter en mellomlanding i Medellin. Det var utrolig deilig å komme ut i varmen etter regn og kulde i Quito. Ola hadde en del hotellpoeng til gode på hotell Hilton, så vi tok like godt inn her. Vi regner med at det ikke er hver dag det kommer ryggsekkturist-gjester, men vi ble tatt veldig godt i mot. Det vi i... Read Full Entry

Photos are below

Garnfiske etter åte til krabbetegneneGarnfiske etter åte til krabbetegnene
Garnfiske etter åte til krabbetegnene

Vannet var nesten ikke dypere i hele området
Instruksjon i garnkastingInstruksjon i garnkasting
Instruksjon i garnkasting

Det var, for å si det forsiktig, mindre vellykket og vår fisker fikk seg noen gode lattere
Andre fiskere i full svingAndre fiskere i full sving
Andre fiskere i full sving

Vi så ingen andre turister
Østers og lime smakte veldig braØsters og lime smakte veldig bra
Østers og lime smakte veldig bra

Disse små østersene smakte annerledes enn annen østers vi har spist. De var ikke så mye "tang og saltvann"

22nd April 2012

Hilsen fra Vilhelm og Tua
Kjære dere to i sør! Tusen takk for et flott reisebrev, vi har lest alt og finner deres historiske betraktninger veldig interessante. Vi gleder oss til å få dere hjem og håper å se dere i Vikersund eller på Bjerkøya når dere har gjort fra dere med familie og venner i Asker. Velkommen hjem og hils kjente i Lima. klem fra Vilhelm og Tua.
22nd April 2012

Moro å lese
Kjære Kari og Ola! Tusen takk for at vi er på "bloggmaillinglisten" og får lese om alle opplevelsene deres. Jeg har et spesielt forhold til Sør-Amerika etter en reise dit i 1990. Det er interessant å lese om steder dere har vært. Ekstra spesielt var det for meg (Anne) å lese om dagene i Ecuador. Jeg har besøkt de fleste stedene dere skrev om, mange gode minner kom tilbake ved å lese om det Kari skrev:)!!. (Bãnos, Ottavalo Quito+++ Vi ønsker dere fortsatt flotte dager og uker i Peru og på reise, og ser frem til å møte dere i Norge! Vi regner med å være på Syndin 6.-9. juli. Dere? Mange hilsener fra Leif og Anne

Tot: 0.109s; Tpl: 0.03s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0261s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb