Op weg naar de droogste woestijn van de wereld

Chile's flag
South America » Chile » Atacama » Chañaral
November 15th 2011
Published: November 16th 2011

Binnen een uurtje nemen we de bus naar San Pedro. Van daaruit gaan we verschillende excursies doen naar de woestijn Atacama!!
Vandaag (en gisteren) waren we in het nationaal park Pan de Azucar. Azucar betekent wit en die plaats noemt zo omdat.. er veel vogels zijn.. dus ook veel vogelshit op de rotsen en vogelshit is.. wit!!! Hahahaha get the picture?? Ik was wel wat teleurgesteld aangezien we van daaruit naar een eilandje konden om pinguins te spotten maar de boot naar daar kostte 80eu!! Daar hebben we dus vriendelijk voor gepast.. Zo jammer 😞 Ook zouden er guanacos (lama-achtigen) zijn maar die hebben we ook niet gezien.. Wel heel veel rupsen en salamandertjers!!

Tot snel!

17th November 2011

lama's!
Ooooh balen dat je geen lama-look-a-likes hebt gezien! maar wie weet verstoppen ze zich in peru! :-) Heb net enkele van je foto's gezien (maar mss je fb instellingen eens aanpassen, zodat de foto's waar je in getagd ben, 'openbaar' zijn (alleen voor los amigos natuurlijk he)) Have fun in de woestijn! ik ben benieuwd naar je avontuurtjes daar! :) :) (ik bedenk net dat je al 10 dagen weg bent... nog maar (ongeveer) 80 te gaan :D) hihi lots of love! xxx
23rd November 2011

Lama's spotted
Ondertss al lama's gezien woehoe!! De komende 3 dagen gaan we condors spotten.. Vanessa heeft haar album gedeeld op mijn fb dus normaal kan je ze nu allemaal zien? Zoennn x

Tot: 0.147s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 44; dbt: 0.1253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb