Eerste hostelervaring..

South America » Chile » Atacama » Copiapó
November 14th 2011
Published: November 14th 2011

Hey iedereen!!

Gedaan met de luxe en de hulp van Cota 😊 Deze nacht hebben we voor het eerst in een hostel geslapen. Even aanpassen na de luxe van warm water, een fatsoenlijke kamer en een aangenaam bed haha. Het belangrijkste is dat we ons hebben kunnen douchen (bbbrrr) en dat we een plaats hadden om te slapen. Ondanks de mindere omstandigheden hebben we beide zalig geslapen!!
Namiddag vertrekken we richting het nationaal park 'Pan de Azucar' en daar kamperen we vannacht. Morgen nemen we de nachtbus richting Atacama, de droogte woestijn ter wereld.. Ik kijk er enorm naar uit want daar is zoveel te zien!! Dit is totaal niet het algemene beeld dat je (of ik althans) van een woestijn hebt.. Can't wait!!
Het weer is ondertussen al wat aangenamer.. We komen van een koude 10 graden naar 25 graden. Met als gevolg.. Kathleen is al verbrand gggrrrr 😊
We trekken nu meer en meer de wildernis in (steeds meer het noorden van Chili en dan uiteindelijk Peru), dus dat betekent ook dat het steeds moeilijker wordt om online te komen..
Ik hoop jullie toch snel iets te kunnen laten horen! Foto's volgen nog (dat is mijn nicht haar taak 😊) Maar er staan er al enkele op facebook..

Tot snel!!

Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb