Fra Ilha Grande, Party og Igazu

South America » Brazil
March 17th 2007
Published: March 18th 2007

Etter aa ha mott resten av gruppa gikk ferden til Ilha Grande. Ilha Grande er en nydelig liten oy med masse fine strender. Naar baaten begynte aa naerme seg land saa vi at oya liknet skremmende mye paa oya i LOST. Og det ble ikke akkurat bedre av at det kom royk opp fra den ene aassiden! Men det eneste som forstyrret idyllen vaar mens vi var der var alle turistene. Dagen for hadde det nemlig komme... Read Full Entry

Photos are below

Baathavnen.. Og ryggen til Kate
Paraty

En sot hund som slappet av i skyggen

Silje, Hanna og Tone

Iskremterapi
Paraty

Klare for aa kaste oss over isutvalget

Kate, Silje og Tone som soler seg

Stranda Trinidad
Paraty

Hanna som tar seg en dukkert

Gjormekarnevallet!
Paraty

Skumle folk i skummel royk

Gjormekarneval

Gjormekarneval

Skummel gjeng
Paraty

Silje, Tone og Hanna som har faatt noen klemmer av noen fra paraden
Paraty

En liten gjormehobitt som tar seg en hvil!
Paraty

Paa hotellrommet vaart som vi delte med Kate
Paraty

Evelyn har faatt noen klemmer hun ogsaa

Silje og Evelyn i Iguasu
Iguasu

Forste vi fikk se naar vi kom til vannfallene
Iguasu

Hele den vaate GAP gjengen vaar.. Og dette var bare paa begynnelsen av stien langs den brasilianske siden av vannfallene!

Vannfall

18th March 2007

Gratulerer med dagen!!!!
Kjære søstra mi! Gratulerer masse med 20 års dagen!! Jeg synes der er rart at du har blitt så stor så fort. Det er rart at du har bursdag og er så langt unna. Vi skal feire deg her i morgen med kake. Og så skal vi ringe til deg og gratulere deg med dagen. Vi ska lha bursdagsfeiring for deg når du kommer hjem. Mamma, pappa og jeg har vært på Lifjell i helga. Jeg har fått slalomski av Lars. De passer perferkt. Vi kjørte masse i dag. Først i en bakke som ikke var så stor men veldig fin. Der var det et fint hopp. Vi aka i bakken bak hytta. Det gikk kjempefort. Lars og jeg bygde en iglhule. Det er et nytt ord for igloo med hule inni. Den ble kjempefin. Ha en fin bursdag og spis mye godis og is. FRa Bendikbror
19th March 2007

Hipp hipp!!!!!
Kjære Hanna! Masse gratulasjoner herfra - håper du har en aldeles strålende dag. Moro å følge med på reiseberetningene! Alle varme tanker og gode ønsker til deg på bursdagen din fra Trym, Kirsten og Svein Ole.
20th March 2007

hei og hå!
Heisan! gratulere med dagen som var Hanna!endelig 20 år. håper du kosa deg på den store dagen. Morro å følge bloggen deres! høres ut som dere koser dere gløgg ihjel;) Jeg må si er litt misunnelig masse karneval musikk , varmt vær, mye mat godt drikke og ufatelig mye opplevelse:) Dere får kose dere videre med reisen!!!! med super hilsen fra Sindre

Tot: 0.12s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0664s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb