Haapet!!

South America » Brazil » São Paulo
February 25th 2008
Published: March 7th 2008

Siden vi ligger litt etter med bloggoppdateringene legger jeg, Vilde, ut en foreloepig utgave saa lenge. 😊 Mer tekst og bilder vil komme senere. 😊 Den 18. februar floey vi fra Salvador til Sao Paulo for aa oppleve litt annet enn strender og karneval i Brasil. Gjennom Lindas venninne, Margit, hadde vi faatt vite om det norskdrevne barnesenteret, Haapet, som ligger i Taubate ca. 2 tim... Read Full Entry

Photos are below

Lourdes!!Lourdes!!
Lourdes!!

kokken vaar :)
Cancan =)Cancan =)
Cancan =)

nesten det samme som norske UNO..
Acai!!Acai!!
Acai!!

Bjoern og Lasse tok oss med paa et sted som skullle ha verdens bete Acai.. Og det var ihvertfall den beste vi hadde smakt!! mm..
VildeVilde
Vilde

siden vi ble saa fornoeyde med bollene paa Vildes bursdag, lagde vi like gjerne boller igjen paaa loerdagen..

7th May 2008

Åååå
Dere aner ikke hvor glad jeg er for at dere tok dere tid til å stikke innom Håpet. Skulle bare ønske at jeg var der sammen med dere:) Men jeg kom jo bare noen uker etter, og jeg skal love dere at de husket dere godt, og jeg fikk høre masse skryt om dere både fra Tine, de frivillige og barna. Håper dere hadde det bra der ihvertfall, føles som om at dere har vært hjemme hos meg på besøk:) God tur videre, jenter! Klem
8th May 2008

Margit!
Vi er ogsaa veldig glad for at vi dro innom Haapet!! Hadde en veldig herlig uke der, skulle bare oenske at vi kunne vaert lenger, og at vi hadde kunnet snakke litt mer portugisisk.. Men, det var en veldig bra uke, som vi aldri kommer til aa glemme. Saa koselig at alle der huska oss og.. Vilde kommer ihvertfall aldri til aa glemme 25aars dagen sin!! :)

Tot: 0.042s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 20; dbt: 0.0237s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb