Fra Buzios og Rio

South America » Brazil » Rio de Janeiro
February 20th 2007
Published: February 20th 2007

De siste dagene i Buzios brukte vi paa aa dykke, slappe av og spise masse god mat. Vi fant en restaurant som het Don Juan som ble yndlingsrestauranten vaar. Der spiste vi de siste 3 kveldene for vi dro til Rio. Dykkinga var ogsaa kjempe goy, og vi saa 3 kjempe store skilpadder. Vi tok nesten paa dem. Onsdag 7. dro vi inn til Rio. Vi var straalende fornoyde med aa ha booket oss inn paa samme hote... Read Full Entry

Photos are below

FavelaenFavelaen
Favelaen

Paa vei hjem igjen

21st February 2007

Jeg blir så misunnelig! Det er dårlig gjort... Jeg ringte bendik i går å leste opp mailen din. Jeg tror han gleder seg til å komme hjem å skrive i bloggen:) Nå er det late dager med vinterferie og mor ute av heimen:P Det er virkelig delilig med litt fri. Sender en litt mer utfyllt mail senere jeg. Så dere kan være oppdatert på all sladderen:P Kos dere på GAP tur og pass på hveandre! Susser fra Marte
24th February 2007

ohyeah!
Dere jenter...jeg skal si dere en ting jeg, at i Bardufoss for 2 uker siden var det 22-25 minus hver dag hele uka:) jeg synes det er deilig at det er kaldt jeg. Slipper jeg å tenke på solkrem hele tiden også. Jeg skal opp igjen til søndag, så da blir det fint med 3uker øvelse ute i det fri:):):) 3 uker ja, you heard me. det blir nesten som en ferie i Brasil. Guro er også i Brasil nå. i Rio de Janeiro. Jeg bruker ikke tid på å være misunnelig på dere hvis det er det dere tror. Lots a luv in tha club :* <3
24th February 2007

Hei jenteeer!!
Hey babes! Nydelig å se på alle bildene og lese bloggen dere skriver, dette ser fantastisk ut! :D Kos dere massemasse, sender kyss: Èn....To....TRE! Catch! Der ja, det var såvidt.. ;) Venter i spenning på fler updates! Take care ;)
25th February 2007

Altså...
... jeg skal ikke bruke tid på å misunne meg jeg heller sånn som June heller ikke gjør, jeg vil bare si at vi savnet dere på Sjas bursdag, og - som kanskje et lite plaster på såret så kommer bildene ut på Sol så fort jeg kommer meg hjem til Oslo igjen :) Miss you. Dere er søte - ikke jeg! Hehe. Nuss
25th February 2007

Forresten.
Forresten... Jeg synes dere begynner å bli litt brunere jeg? Har dere sånn fancy knapp på kameraet sånn som jeg også har - sånn at alt blir mye mørkere? ' Sure looks like it ;)
28th February 2007

hei hei
ser ut som dere stor koser dere! =) mange fine bilder dere har tatt. får skikkelig lyst til å dra på en slik tur jeg også. her hjemme har det ligget på -10 og det har snødd så mye at E18 er stengt på sør landet.(hvor det ikke pleier å snø stort om vinteren) ønsker dere en riktig fin tur videre og gleder meg til å høre mer om reisen deres. (",) Klem Elise
2nd March 2007

hilsen fra norge
Hei Evelyn!! Morro å se bilder av dere fra laangt borte fra. Ha fortsatt en fin tur...og kos dere i varmen! (Vær forsiktige!!!!) Lotte og Ulrikke hilser! Klem,Gry
3rd March 2007

Feliz Cumpleaños
Hi Evelyn!! Happy Birthday!! See you tonight ;) Kisses!
5th March 2007

halla. ser ut som dere har det gøy! det er bra. hanna: du har fått med deg at metallica kommer til oslo til sommern? hehe. prekast André
10th March 2007

Enda enda enda en hilsen!
Nå begynner det å bli lenge siden jeg har skrevet til deg. På grunn av det har skjedd så mye rart. Først var jeg på Trysil. Der sto jeg på slalom og gikk på ski. Så dro vi til Anne Mette. Det fikk jeg se på TV og spise godteri. Det var deilig etter ei hel uke uten TV på Trysil. Så dro vi til mormor og morfar. Det var gøy å endelig få møte dem igjen. Da jeg kom hjem hjem ladge jeg en megasvær snømann, den var høyere enn meg. I dag har jeg vært på kafe og kino med mamma, Åse, Lars Kristian og Hans Einar. Takk for kortet du sente, jeg ble veldig glad. Jeg tenker mye på deg og savner deg. Håper det går bra med dere. Det er moro å se på bildene dere sender. Hangliding så morsomt ut. Hilsen Bendikbror

Tot: 0.134s; Tpl: 0.023s; cc: 14; qc: 20; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb