Brasilien - Rio de Janeiro

Published: January 19th 2008

Da vi ankom til Kastrup lufthavn var det til vores alle glaede at der var moedt et talstaerkt foelge op. Det var creme-de-la-creme af den danske ungdom: Kristoffer Parup, Jens-Christian Illemann, Daniel Rasmussen og Christian Schubart Knudsen, som var kommet for at give deres farvel og held og lykke til os. En saerlig farvel fik vi fra Parup, som gav os en anti-hjemvepakke med paa vejen (endnu ikk... Read Full Entry

Photos are below

19th January 2008

Rio og hanggliding
Det lyder skønt og jeg fornemmer I holder øje med omgivelserne. Men pas på hanggliding - det er en ekstremsport. Tjek inden om jeres forsikring dækker den aktivitet. Roret skulle nødig knække på guldfireren. DK tabte knebent i håndbold EM til Norge, men vandt over Montenegro. I morgen er det Rusland. Kram herfra. Torben
19th January 2008

söster esther er jaloux, lyder fantastisk. kys til jer alle
21st January 2008

hilsen
Lyder lækkert, -men kan ikke åbne video. Hilsen til Andreas og Jer andre Jette & klaus
6th February 2008

Hello folks
Sendte lige en comment før, men den kom ikke på, så mon I fik den? Så for at I ikke skal gå glip af en lille hilsen fra mig, så får I den da lige igen. Super at læse - og se - om jeres fantastiske tur. Fortsat godt tur, højt humør og - cigarføring. Knus Inge

Tot: 0.146s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 46; dbt: 0.1147s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb