Happy birthday to me??!

South America » Brazil » Pernambuco
April 16th 2006
Published: April 16th 2006

Heyhey allemaal!!!
Allereerst heeeeel hartelijk bedankt aan iedereen die me heeft gebeld, gesmst, gemaild, ecards heeft gestuurd en al. Echt super lief van jullie allemaal. Voelde ik me toch nog een beetje soort van jarig today. Heb vandaag namelijk niets boeiends gedaan. Misschien dat ik nog even ga dansen ergens, I dont know yet.
Mijn weekend was horrible. Het is paasweekend, (vrolijk pasen iedereen! :P) en we hebben een paar daagjes vrij. Donderdag gingen wij, 5 meiden uit nederland met Edson (een braziliaanse vriend van ons) naar João Pessoa. Dat is ongeveer 2-2,5 uur reizen van Recife. Op de heenweg gingen we dood van de hitte en we moesten kapot lang wachten op alle bussen, treinen enz. Was wel leuk dat we onderweg steeds mensen tegenkwamen die we kenden uit Recife. What a small world right.
Aangekomen in João Pessoa gingen we naar de tante van Edson, daar bleven we t hele weekend. We waren kapot toen we daar aankwamen en gingen maar gelijk eten (recharging batteries right). Die avond gingen we redelijk vroeg naar bed aangezien iedereen dood was. De volgende dag gingen we al vroeg naar het strand waar we letterlijk wegsmolten van de hitte. Geloof dat t daar 36 graden was of meer. Het strand was wel leuk, daar zijn de mensen wat boeiender. Vervolgens gingen we naar de ouders van Edson om even kennis te maken en taartjes te eten. Die waren wel errug lekker trouwens. Daarna gingen we eigenlijk kijken naar de zonsondergang bij een heel leuk restaurantje. Alleen....t was bewolkt dus we zagen niet echt veel....ja dan maar aan de caipirinha met zijn allen he. OWWWWW groot nieuws....ik heb eindelijk chinees eten gevonden wat ook echt te eten is hierzo. Goed he!!! Dat was toch wel t hoogtepunt van dit weekend moet ik zeggen.
Gister was echt geen **** aan, want het regende de hele dag en dan ook niet een klein beetje, nee nee, buien aan 1 stuk door. Dus we hebben snel gerend naar n restaurant om te eten in de middag, daarna even ladies dagje gehouden bij een schoonheidsspecialiste, en toen gekaart voor het leven! Heb bijna net zoveel gekaart als in de bus naar Salamanca ofzo. Gister was de meest dooie dag ooit, en we gingen met zn allen manieren bedenken om er zo snel mogelijk weg te gaan. Dat was wel funny.
Vandaag waren we al vroeg ingepakt en al
In de treinIn de treinIn de trein

Bernadette, Rishmie and me
om snel terug te gaan naar Recife. Nooit gedacht dat we zooo blij konden zijn met Recife!!
Was wel super lief dat mijn vrienden hier keihard lang zal ze leven gingen zingen om 12 uur. Gingen al die lompe mensen NOG meer naar ons kijken. Nou...dat was zo een beetje mijn weekend hier, en mijn verjarie. Hopelijk kan ik zo nog ff salsa gaan dansen, voel ik me tenminste een beetje jarig. Ik ga over een paar weken als we terug zijn van Salvador wel een feestje geven ofzo.

17th April 2006

bruin
Ik ben jaloers. Je bent lekker bruin geworden en je hebt kokos.
23rd April 2006

Heerlijk, die lucht, die kokos......
Hoi lieverd, geniet er maar lekker van. We missen je heel erg... Ook sher mist je en Simba... Eet maar ook een kokos namens ons.. hihih..

Tot: 0.159s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.1192s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb