Marijke and Luc

October 8th 2007
Published: October 8th 2007

Hello,

Another busride took us from Fortaleza to Jericoacoara, and after a connecting trip with a special truck we arrived on the seaside again, amidst huge sanddunes. Lovely views, hot temperatures, quite a bit of wind, nice people and good food, met a nice guy Leandro ( xamppoo ) in his excellent restaurant Bistrôgonoff just off the main street, across Cafe Brasil, and found out that he had been travelling in Europe, even had a smal conversation in Dutch and French, great food. Today exploring the city with the many little shops, and walk along the beachside for a few hours, as we like to do mostly.

Hallo,

Na een busrit van ongeveer 5 uur van Fortaleza zijn we gestopt in een klein plaatsje voor de overstap naar een andere truck-bus 4x4 voor de rit door de woestijn tot het oasekustplaatsje Jericoacoara. De straten zijn hier in zand, er is hier flink wat wind, gelukkig voor ons anders zouden we zeker smelten. Zonnecreme factor 30 is hier zeker geen overbodige luxe. Metershoge zandduinen rondom ons en hier en daar kleine oases met prachtige palmbomen. Het eten in de vele restaurantjes is ook heel lekker en voor de reizigers die deze richting uitkomen, de restauranthouder Leandro (xamppoo) in zijn restaurant Bistrogonoff is een zeer aangename kerel, die zelf enkele jaren gereisd heeft en die europa op die manier goed heeft leren kennen, hij kon zelfs nog een beetje nederlands. Het eten in zijn restaurant is superlekker en zijn chocolademousse dessert de beste die we ooit geproefd hebben. Vandaag hebben we weer een superdruk programma, wandelen op het strand, iedereen op de hoogte houden via travelblog, lekker eten, met andere woorden, we genieten met volle teugen.

groetjes Marijke en Luc

10th October 2007

IK begin mij stillekes af te vragen, als ik zo al die berichten lees, of jullie het hier in belgië ooit nog terug gewoon zullen kunnen worden en bovendien nog dagelijks naar het werk zullen moeten "fietsen". Ik denk dat jullie beiden iets anders zullen moeten opzetten. Groetjes

Tot: 0.12s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 47; dbt: 0.0664s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb