PN Los Glaciares - Perito Moreno

South America » Argentina » Santa Cruz » El Calafate
December 30th 2007
Published: January 29th 2008

We came to El Calafate with one stop for a cafe and a foto with a small Alpaka. We spent really short time in El Calafate - just went to see Perito Moreno Glaciar - huge mass of blue ice (55 m high!). And we could continue to Chile on the next day.

Z El Chaltenu sme sa rannym mikrobusom do El Calafate, cestou sme sa zastavili v kaviarnicke uprostred cesty, kde bola mala Alpaka, tak sme sa s nou odfotili 😊 El Calafate sme hned po prichode zobrali utokom - najskor sme zistili kedy chodia autobusy k ladovcu Perito Moreno a do Puerto Natales (Chile), potom sme si nasli ubytovanie, hned sme sa vratili kupit si listky do oboch spominanych destinacii, potom sme s oblubou navstivili poriadny supermarket, kde sme si nakupili a vyrazili sme k Peritu Morenu. Tu to maju zariadene tak, ze sa tam da ist jednym busom, kde je uz aj urcene, ze ktorym dalsim sa treba vratit spat, t.j. clovek ma na prehliadku 3 hodiny, ci mu je to malo, alebo vela. Nam to bolo aj vela, lebo prezerat sa da len zo 4 vyhliadok, ktore su v podstate nad sebou ako balkony, t.j. moc uhlov pohladu clovek nema. Este existuje jedna vyhliadka z boku, ale ta je teraz v rekonstrukcii 😊. Inak ladovec je to pekny 55 m vysoky, to sa ani nezda a k najblizsej hore vzadu, co je vidno na fotkach je to 14 km. Sirka je tusim 4.5 km, no je to poriadna masa ladu, pekneho modreho a sem tam sa z neho kus s hlasnym dunenim odlomi a spadne do vody. Vecer sme este dali napalit fotky, v hosteli si upiekli pizzu a rano sa vydali smer Chile.

Tot: 0.169s; Tpl: 0.013s; cc: 20; qc: 83; dbt: 0.1051s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb