Patagonia, la vuelta

Published: February 18th 2010

hola Chicos, We konden het niet laten. 2 jaar na onze omzwerving door Zuid- en Noord - Amerika zijn we terug waar we ons hart hebben verloren: Patagonia. Het blijft een adembenemende bestemming die exploratie en mysterie oproept. De volgende 3 maanden laten we ons dus verder verdwalen langs de kusten, steppes, rivieren, meren, wouden en Andesbergtoppen in het zuidelijke Chile en Argentina. Indie... Read Full Entry

Photos are below

ArroyoArroyo
Arroyo

PN Nahuel Huapi

wow!
*zucht* ik wil ook vakantie!
19th February 2010

het is echt opnieuw een schitterende ervaring ..geniet er nog met volle teugen van
19th February 2010

ja jullie zijn weer vertrokken, dus. en wij zijn ook weer vertrokken om te watertanden. Geniet er van en hou ons op de hoogte. dikke piepers en voorzichtig zijn met al die schone deernes. kim

zomaar
veel reis plezier beste steve en katrijn. Wij zijn jammer te oud om zulke avonturen te riskeren, maar we wensen jullie oprecht veel mooie momenten. Roland en maria

mooie reis
en weeral indrukwekkende foto's met uitstappen voor echte atleten. Men zou beter aan jullie een olympische medaille geven en wel een gouden Wees voorzichtig maar geniet erva Ria

jezus-maria-jozef weer op pad
het lijkt allemaal zo gezond: buitensport, maar volgens mij zijn jullie verslaafd jong aan die eindeloze horizons!
20th February 2010

Het ziet er daar prachtig uit. Geen veel te hoge blokkendozen met een vuile smog rond maar echt nog ongerepte natuur zover het oog rijkt. Geniet van de gezonde lucht want als je terug in Gent bent, zal het lijken alsof je in een rookkamertje zit.
21st February 2010

Wij zijn net terug van een weekje skiën in Zwitserland, mooie landschappen maar niets in vergelijking met de foto's waarop jullie ons trakteren...
21st February 2010

hi there
thanx for informing. great pics take care
23rd February 2010

genieten maar
't is junder gejeunt wij plannen om deze zomer een stukje noorwegen mee te nemen, we moesten nog aan jullie denken. maar dan zonder slee. jullie missen DE Flodderverjaardag!!! maar ja, dat kan niet tippen aan de ervaringen
23rd February 2010

precioso
Hola Steve y Katrijn, Mientras aqui estan mirando el match de Barcelona yo miro tus priciosas fotos, que impresionante. Agarrate bien. Saludo. Hilde Spanje
3rd March 2010

Alles in orde met jullie?

Tot: 0.245s; Tpl: 0.013s; cc: 21; qc: 81; dbt: 0.1298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb