Paljon vodaa

Published: January 16th 2007

Syy miksi päätimme tulla Foz De Iguazuun, oli täälläpäin sijaitsevat mahtavat vesiputoukset. Putoukset sijaitsevat Brasilian ja Argentiinan rajalla. Huhujen mukaan ne ovat hienommat Argentiinan puolella, joten suuntasimme sinne. Hotlan läheltä lähti kätevästi bussi suoraan rajan yli Puerto Iguazuun, josta pääsimme kätevästi toisella bussilla suoraan putouksille. Siellä me sitten palloiltiin ympäri puistoa ja kateltiin hienoja putouksia. Kivaa oli, vaikka vähän kommelluksiakin sattui...

CoatisCoatis
Coatis

Naita orkkeja siella puistossa palloili.
pikkuputouspikkuputous
pikkuputous

Jostakin se on putouksenkin aloitettava..
KavelysiltaKavelysilta
Kavelysilta

Naita siella kaveltiin. Aika tuskaisia paljain jaloin.. T:Tomi
Kiitti letuista!Kiitti letuista!
Kiitti letuista!

Tomin slabarit hajos kauimmassa mahdollisessa paikassa puistoa. Tomi kiittaa %#%%&-sandaaleita ja mahdollisuudesta kokea natiivi-tunnelmaa eli kavelya paljain jaloin..

Tot: 0.048s; Tpl: 0.018s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.022s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb