Internship Argentina

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 7th 2015
Published: March 7th 2015

Het feesten van de eerste dag van de Vendimia was nog maar net gedaan en de volgende werkdag kwam eraan. Dit keer weer om 06u45 beginnen. In het begin viel het zwaar maar daarna ging het steeds beter. Dit keer passeerde de stoet langs onze straat en kwamen allerlei prominente figuren van de Argentijnse regering, enkel de presidente ontbrak dit heeft misschien met de komende verkiezingen te maken. Dit wou zeggen dat vanaf 08u00 de drukte in onze straat begonn en ook in ons hostel. Ruim 1/3 van het hostel vertrok vandaag en wederom wilden veel toeristen in ons hostel komen logeren. Dit ging ook vrij hard, want een combinatie van veel mensen met 35 °C zon men zou voor minder afzien. We moesten wederom heel wat toeristen teleurstellen. Voorts moest er ook veel administratief werk verricht worden. Na de zware dag kwam de verdiende rust met een partijtje voetballen en daarna een plezant cafe gaan die de beste cocktails van de stad maakt en zo gingen we de volgende dag in....

Tot: 0.057s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0381s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb