AlfonsoVanRaemdonck

Fonso

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 12th 2015

De laatste dag dat mijn familie in Mendoza verblijft. Vandaag verkennen we de stad. We bezoeken de voornaamste plaatsen van de stad. Bij mijn stage ging alles goed voor de eerste keer in mijn stage kwamen ook Belgen langs in het hostel.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 11th 2015

Vandaag gingen mijn zus en ik Canopy gaan doen. Dit was ook voor ons beiden de eerste keer. Canopy is met een deadride van de ene berg naar de andere gaan. Sommigen waren vrij hoog en lang. De eerste was heel spannend maar daarna ben je het gewend. De laatse was heel tof want je kon dan een pirouet doen. Zo kon je ondersteboven van de ene top naar de andere gaan.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 10th 2015

Vandaag ging ik met mijn zus gaan raften in de Andes. Dit was heel spannend voor ons beiden want we hadden dit nog nooit gedaan. Voor we begonnen kregen we nog een uiteenzetting voor als er gevaar is tijdens de rafting. Het raften zelf was heel tof. Er waren tijdens de tocht enkele spannende momenten maar van onze boot is niemand over boord gegaan. Na de tocht konden we de toffe foto's zien.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 9th 2015

Vandaag stond de Wine Tour op het programma. Dit was zeer leerrijk. We bezochten twee bodegas (wijnhuizen). De eerste was heel modern en de andere authentieker. Op het einde volgde een wijndegustatie. Verder bezochten we olijfolie fabriek. We leerden dat Mendoza buiten wijn ook vrij gekend voor zijn olijfolie. Om te eindigen bezochten we een chocolaterie. Op het einde volgde ook een degustatie.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 8th 2015

Vandaag moesten we tour High Mountain voorbereiden en deze ook doen. Dit was zeer leerrijk en zo leer je de noden van mensen kennen tijdens de tour en krijg je veel kennis. Zeer belangrijk is dat je de gidsing in Engels en Spaans moet doen maar dit ging zeer goed. We bezochten zeer mooie plaatsen. We gingen eerst naar het grootste meer van Mendoza. Daarna gingen we naar een skioord dat in de zomer heel mooi is om te wandelen. Verder bezochten we de hoogste berg van heel Amerika, de Aconcagua. De mooiste dingen moesten nog komen. Eerst bezochten we het standbeeld Christo Redentor dit beeld bevind zich op een hoogte van 4000 m. Voorts gingen we naar een verlaten Inca dorp.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 7th 2015

Vandaag krijg ik bezoek van mijn ouders. Ik moet vandaag nog even in het hostel werken om dan bij mijn familie te zijn. Het was een fijn weerzien voor ons allemaal dat een beetje emotioneel ook was. We hebben de overige dag samen doorgebracht.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 6th 2015

Vandaag was het een zeer rustige dag. Er kwamen niet veel check-ins of check-outs. Voorts hebben Andrea en ik het hostel wat opgeknapt. De bar hebben we helemaal gekuist en ziet er nu pico bello uit. Dat hebben we goed gedaan! Voorts kwamen nog enkele mensen een tour boeken in het reisbureau.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 5th 2015

Vandaag was het veel rustiger. Het mag dan wel Pasen zijn maar dit vieren blijkbaar de meeste toeristen liever thuis. Ik hielp net als in de volledige heilige week mee aan de receptie. Het was vrij druk omdat bijna zo goed als iedereen uitcheckte. In de namiddag was het een beetje kalmer er kwamen enkele check-ins.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 4th 2015

Vandaag was het ook een drukke dag. Net als de voorbije dagen is het hostel volzet. In de voormiddag en de namiddag en avond werkte ik in het hostel. Deed de reservaties, check-out, en info verlenen voor tours. Helaas boekte niemand voor de tours. Maar net als de vorige avond werd er goed geconsumeerd door de gasten op de avond aan de bar. We sloten de avond met een goed feest af.... read more

South America » Argentina » Mendoza » Mendoza April 3rd 2015

Vandaag was het wederom en drukke dag. We waren net als gisteren volzet. Dus we hadden heel wat te doen in het hostel. Voorts werkten we allemaal tot de late uren in het hostel maar dit was met het volste plezier. We organiseerden vandaag een asado (Argentijnse BBQ). Mijn kamergenoot Andrea en ik waren de koks van dienst. Meer dan de helft van de hostelgasten kwamen eten. De meeste mensen bleven ook tot heel lang aan de bar.... read more

Tot: 0.095s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 71; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb