Internship Argentina

Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 6th 2015
Published: March 7th 2015

De vijfde dag begint vrij vroeg moest beginnen in het hostel om 06u45. Het ontbijt voor de gasten moet dan worden klaargelegd. Daarna kwamen de ene na de andere gasten binnen omdat vandaag Vendimia begint. Dit zijn de wijnfeesten, het meest populaire evenement van Mendoza. Bij momenten was het in het hostel vrij chaotisch. Je moest goed bij de les blijven. Dit had als resultaat dat het hostel volzet was en we met pijn in het hart sommigen toeristen moesten doorverwijzen naar de concurrentie. In de namiddag moest ik werken in het reisbureau, dit was zo goed alss onmogelijk want het internet lag gedurende de hele dag plat waarbij we alles moesten opschrijven op papier. Hopelijk is er morgen wel internet waarbij de werkzaamheden terug kunnen worden aangevat. Daarna als gewoonelijk een partijtje fitness om de dag af te sluiten met de Vendimia. Dit was een prachtige ervaring de stoet deed soms denken als carnaval. Veel mensen hadden traditionele kledij aan en vooral de kinderen in het bijzonder. Elke regio kwam dan voorbij met elk hun mogelijke kandidaat koningin voor de verkiezingen voor zaterdag. Er werd veel lekernijen gegooid naar de menigte. De sfeer tijdens de stoet was onbeschrijfelijk wat een samenhorigheid de mensen voor elkaar hebben. Na de stoet volgde een spetterend optreden van enkele plaatselijke muzikanten.

Tot: 0.08s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb