Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Mendoza » Mendoza
March 2nd 2015
Published: March 2nd 2015
Edit Blog Post

Vandaag begint de stage definitief voor mij. Ik mag de hele dag werken in het reisbureau van Mendoza Andes Travel. Mijn stagementor geeft daar een duidelijke duiding van wat ze verwacht van mij voor de komende dagen in het reisbureau. Ik mocht meteen al starten met Excell, meteen een van mijn mindere vakken. Ik mocht de files van de boekhouding voor de komende maand opstellen en inkomsten en uitgaven bestuderen voor de maand februari. Dit ging goed. Hierna moest ik een folder maken die al mensen in het reisbureau moeten gebruiken. In deze folder staan alle tours die wij aanbieden met de nodige info voor benodigheden, verplichte zaken. Dit zijn er bijna 50 dus zal er wel even zoet mee zijn. Na een gevulde maar toch leerrijke dag kwam de leuke vrije tijd. Eerst gaan sporten in de fitness op de hoek van onze straat en dan eten met de hostelgenoten en toffe verhalen vertellen met een heerlijke wijntje natuurlijk, dat terecht een van de beste ter wereld is.

Advertisement



Tot: 0.087s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0641s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb