Internship Argentina


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
February 28th 2015
Published: February 28th 2015
Edit Blog Post

De laatste dag in buenos Aires belooft nog zeer tof te worden. In de voormiddag gaan we naar de voornaamste plaatsen van Buenos Aires. We bezoeken het zeer bekende kerkhof waar zo goed als alle rijken en presidenten zijn begraven. De bekendste is ongetwijfeld Evita Perron, de vrouw van voormalig president Juan Peron. Daarna bezochten we de bekendste kathedraal waar de voormalige kardinaal nu paus Fransicus is. Daarna bezochten we de bekendste shopping straat van de stad om uiteindelijk te eindigen met de haven. Op de middag gingen we naar een goed restaurant genaamd, Happening om een heerlijke typische Argentijnse biefstuk te eten. In de namiddag hadden we platte rust omdat de temperatuur al de hele dag rond de 30 graden schomelde. Op de avond zette mijn familie mij af naar de bus naar Mendoza. Ik wil mijn familie bedanken voor de hartelijke onvangst gedurende mijn verblijf in Buenos Aires. Maar helaas komt na elk lied een einde. Nu kan de stage in Mendoza definitief beginnen!

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 40; dbt: 0.0553s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb