Vooral Buenos Aires

November 7th 2011
Published: November 7th 2011

4 november ’11
Het park in Mendoza verkent. Tof, maar héél groot!
’s Avonds de bus op naar Buenos Aires (rit van meer dan 14u).
5 november ‘11
’s Morgens aangekomen in Buenos Aires, rit ging best goed vooruit.
We wilden een overzicht van de stad krijgen, dus regelden we een toertje met de citytour-bus. Een ritje door de hele stad duurden 3u, zo kwamen we langs elke wijk en konden we kijken wat we nadien nog wilden bekijken.
’s Avonds bleek de gayparade door de stad te gaan. Een hele drukte en veel extravagante mensen. Maar grappig om te zien!
6 november ’11
Vandaag trokken we met de bus naar San Telmo, daar is op zondag altijd een grote markt. Er stonden daar heel veel kraampjes, veel straatartiesten, tangodansers,… Heel gezellig!
’s Middags aten we empanadas; echte specialiteit in Argentinië. Empanadas zijn bladerdeegjes gevuld met iets (vb. vlees, groentjes, kaas,…).
In de namiddag gingen we naar La Boca, dé wijk met de gekleurde huisjes. Heel gezellig om rond te lopen, behalve de lastige obers …

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0477s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb