meg mindig buenos aires. es csodalatos


Advertisement
Published: July 23rd 2010
Edit Blog Post

hola

na gyorsan par mondat az elmult 2 naprol! igazabol csavargassal telt, meg segitettem a baratomnak kicsit a munkajaban. egyebkent szep ido van, olyan mint nalunk tavasszal. 14 fok, napsutes. nagyon kelleems az otthoni kanikula utan..
szoval kedden este meg elmentunk vacsorazni. jo dolog ismerni helyieket, hiszen ok tudjak hol leeht olcson, jot enni.
szerdan egyedul setaltam egyet a varosban, meg felvettem az interneten elore kifizetett buszjegyeimet saltaba, meg onnan san pedro de atacama-ba. utana elmentem a kedvenc helyeimre, mint a plaza de mayo a casa rosada-val, meg az obeliszkhez, ami a varos szimboluma es a vilag egyuik leghiresebb, legszelesebb sugarutjanak a kozepen van. aztan a kongresszusi plaota. onnan meg haza. aludtam egy keveset, este emg elmentunk enni valamit meg meg setaltunk.. elg hideg volt..
ma segitettem takaritani a haveromnak san telmo varosreszben, ahol lakasokat ertekesit. utana san telmoban setaltunk, meg nezelodtunk.
most jottunk meg. ja!szerencsere sikerult vennem telefontoltot, elerheto leszek vegig remelhetoleg, hacsak el nem hagyom..
ma porkoltet fozok, hogy az itteniek is megismerjek a magyar konyhat. remelem nem benazom el, nem lesz belole leves.. na megzek, puszi es udv neketek




Advertisement



Tot: 0.086s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 42; dbt: 0.042s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb