Dagen derpaa i Buenos Aires

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
September 15th 2008
Published: September 19th 2008

Dag 94.

Jane laa til nesten 11.30 for Eirik vekket henne. Hun hadde sovet daarlig paa natten, og var fortsatt smaakvalm. Vi gikk en liten tur paa formiddagen for vi gikk for aa spise frokost/ lunsj. Deretter var det tilbake til hostellet. Jane hadde en lang siesta, mens Eirik fordypet seg i en bok han holdt paa aa lese.

Paa ettermiddagen/ kvelden undersokte vi naar det skulle gaa baat fra Buenos Aires til Uruguay. Det skulle gaa en ferge kl.09, og en hurtigbaat kl. 15.30. Hun som var i resepsjonen visste ikke helt hvordan hun skulle kjope billetter for oss, saa hun sa etter en stund at det var for seint aa kjope billetter da. Men hvis vi skrev ned alle opplysninger som trengtes, saa skulle det bli ordnet av erfarne Cecilia tidlig tidlig i morgen tidlig.

Siden det var traadlost internett paa hostellet provde vi aa legge ut en entry paa bloggen, med noen bilder. Lettere sagt enn gjort, Travelblog holdt paa med “bug-fixing” av den nye versjonen av softwaren de la ut for litt siden. Veldig ustabilt for tiden.

Vi gikk derfor for aa spise middag, for saa aa ta tidlig kveld.

Jane kjoper fruktJane kjoper frukt
Jane kjoper frukt

Til aa spise mellom lunsj og middag.

Tot: 0.063s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb