Oznakowanie szlaków jest bardzo dobre, nawet w gęstej mgle pierwszego dnia trudno było się zgubić. Bowiem oprócz znaków na kamieniach stawiane są również dobrze widoczne drewniane lub metalowe tyczki. Zwłaszcza gdy grunt przykryje śnieg, łatwo się zorientować według tyczek. Drogowskazy ze szlakami znajdują się na każdym skrzyżowaniu i zwykle podają odległość w godzinach. Ten drogowskaz stoi wysoko w górach, więc nic dziwnego, że się trochę powyginał.
Wildhorn (Norge vs. Suisse)

August 29th 2018
Korzystając z okazji bycia w Genewie, postanowiłem wybrać się na trzydniowy spacerek w najbliższe wysokie, ale jeszcze dostępne góry. Padło na masyw Wildhorn w Szwajcarii, dwie godziny od Genewy. Dwa pierwsze dni szedłem z Rubenem, kolegą z Leuven i Paryża, trzeci natomiast sam. Trasę zaczęliśmy od dojechania pociągiem do Sierre, wjechania kolejką zębatą do miejscowości o nazwie ... read more
Europe » Switzerland

Swiss Flag The Swiss Confederation was founded in 1291 as a defensive alliance among three cantons. In succeeding years, other localities joined the original three. The Swiss Confederation secured its independence from the Holy Roman Empire in 1499. Switzerland... ... read more
Tot: 0.121s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0288s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb