Klar til cave tubing i Goa Pindul

Jakarta og Yoyajarkarta

August 25th 2017
Hey allihopa! Så er første uge ved at være overstået og vi er i skrivende stund på sydkysten, i byen Yogyakarta. Vores tur startede med et par dage i Jakarta, som ikke viste sig at være noget hit - det var da også nævnt mange steder at den er trist, støvet, traffikeret og uden egentlige højdepunkter. Så vi brugte tiden på at køre rundt og kigge, ligge ved poolen og komme af med ... read more
Asia » Indonesia » Java » Jakarta » Cengkareng

Indonesian Flag The Dutch began to colonize Indonesia in the early 17th century; the islands were occupied by Japan from 1942 to 1945. Indonesia declared its independence after Japan's surrender, but it required four years of intermittent negotiations, recurring hos... ... read more
28th August 2017

Wowwwwwww
Hellooooo my brother - nice to hear from you:-) Så er vi der sku den undefløjtme igen, hvor man er en smule lost for words... For hvor er det dog bare så fantastisk alt det I oplever, ligesom ALT det andet fantastiske I 2 travel companions har set, hørt, prøvet, smagt, drukket, oplevet og delt på alle jeres rejser... Det får jo unægteligt en tur til Mallorca, til og ligne en overnatning på Absalon Camping mit alles:-) Fårk nogle bygningsværker de kan lave der ude, jeg tænker altid Tompb Raider når jeg ser det - er det ikke et af de steder I har set den blev filmet? Når men Jakarta var så ikke noget at skrive hjem om, men det lyder da til at resten af rejsen byder på en masse fantastisk med en helt masse mere fantastisk ovenpå - jeg mener bare cave tubing ja tak, et væld af vulkaner ja tak, smuk natur, flotte bygningsværker ja tak, drinks ved den smukkeste solnedgang ja tak osv osv... Og så et lille rejse citat: “At rejse, at høste erfaring og at lære – det er at leve. Verden er stor, og selv fra toppen af Everest kan man ikke se det hele.”... Forsat helt vidunderlig fantastisk rejse brormand - glæder mig til dit næste skriv... Kærlig hilsen din storebromand

Tot: 0.101s; Tpl: 0.004s; cc: 9; qc: 33; dbt: 0.0623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb