Liften

Met Martijn voor het eerst in ons leven gelift: na twee minuten hadden we er al een!
PC Hooft-tractor en de Gold Coast

February 20th 2007
Na het surf-tripje, ben ik nog een paar dagen in het hippie-hostel gebleven. Daar kwam ik Martijn tegen, een kerel uit Zeist. We zaten er alletwee over te denken om een auto te kopen. Bij het hostel was een andere Nederlandse kerel die ons wel zijn auto wilde verkopen, maar toen een vriend van ons er naar keek, bleek dat de motor op springen stond. Ondertussen was Frank, die ik nog van Thail ... read more
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney

Australian Flag Aboriginal settlers arrived on the continent from Southeast Asia about 40,000 years before the first Europeans began exploration in the 17th century. No formal territorial claims were made until 1770, when Capt. James COOK took possession in the name... ... read more
Tot: 0.05s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0212s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb