Część doliny, w której znajduje się Landmannalaugar. Taka zielona trawka to wielka rzadkość w islandzkich górach, a tu pojawia się chyba tylko dlatego, że otaczająca je woda jest ciepła. Grupka ludzi w tle znajduje się na niewielkim podeście ułatwiającym zanurzenie się w ciepłej wodzie.
Laugavegur, dzień pierwszy

July 12th 2015
W piątek wieczorem z lotniska odebrał nas Friðrik i pojechaliśmy do domu jego ojca w Reykjaviku. Tam opracowaliśmy plan działania na następnych kilka dni, jako że Friðrik mógł do nas dołączyć jedynie do wtorku. Okazało się, że tata Friðrika zna chyba wszystkie islandzkie szlaki na pamięć i przedstawił nam kilka możliwości. Zdecydowaliśmy, że z Friðrikiem przejdziemy jeden ... read more
Europe » Iceland

Icelandic Flag Settled by Norwegian and Celtic (Scottish and Irish) immigrants during the late 9th and 10th centuries A.D., Iceland boasts the world's oldest functioning legislative assembly, the Althing, established in 930. Independent for over 300 years, Iceland ... ... read more
Tot: 0.129s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.04s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb