hups!

kaunein paikka missa oon ikina telttaillu...aivan meren rannassa....joten astuit suoraan teltasta rannalle.
vihdoinkin Uudessa-Seelannissa

January 14th 2007
Joulu tuli ja meni. Oli ehka paras joulu ikina. Nautin seilauksesta todella. Viimeset kaks viikkoa vietin Melbournessa painellen paikallisten kanssa. Turisteja en nahnyt koko aikana, mika oli mukavaa vaihtelua. Kaytiin bongailemassa paikallisia elaimia... oltiin patikoimassa kolme paivaa.....grillailtiin..maattiin rannalla ja hengailtiin jonkun kotona... oon laiskalla paalla, joten en jaksa pahem ... read more
Oceania » New Zealand » North Island » Auckland

New Zealand Flag The Polynesian Maori reached New Zealand in about A.D. 800. In 1840, their chieftains entered into a compact with Britain, the Treaty of Waitangi, in which they ceded sovereignty to Queen Victoria while retaining territorial rights. In that same year... ... read more
Tot: 0.069s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 38; dbt: 0.0502s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb