vihdoinkin Uudessa-Seelannissa

Oceania » New Zealand » North Island » Auckland
January 14th 2007
Published: January 14th 2007

Frasel islandFrasel islandFrasel island

Naitten ventoviraitten kanssa siis telttailin ja tutkistelin saarta 3paivaa..ja hauskaa oli
Joulu tuli ja meni. Oli ehka paras joulu ikina. Nautin seilauksesta todella. Viimeset kaks viikkoa vietin Melbournessa painellen paikallisten kanssa. Turisteja en nahnyt koko aikana, mika oli mukavaa vaihtelua. Kaytiin bongailemassa paikallisia elaimia... oltiin patikoimassa kolme paivaa.....grillailtiin..maattiin rannalla ja hengailtiin jonkun kotona... oon laiskalla paalla, joten en jaksa pahemmin kirjotella, mutta kuvat kertokoon enemman.....
tassa on muuten mun uusi puhelin numero, johon saa lahetella viesteja ja soittaa, jos muistaa etta aikaeroa on 11tuntia 😊 koti suomen liittyma menee sivuun vahaksi aikaa +64 211 577 327

hups!hups!
hups!

kaunein paikka missa oon ikina telttaillu...aivan meren rannassa....joten astuit suoraan teltasta rannalle.

15th January 2007

valkoista tällä pallonpuoliskolla
Olipa upeita kuvia, ja näyt olevan kuin kotonasi purjeveneessä. Taidat sopeutua mihin vain paitsi turistirysiin. Isoäitisi muuten vaelteli aikanaan aivan samannäköisessä metsässä kuin kuvassasi näkyy. Ei ole omena kauaksi puusta pudonnut, vaikka kaikkein kauimmas olet nyt reissullasi kierähtänyt. Täällä saamme hetken kuvitella, että talvi tuli, koska maa on lumen peitossa mutta lämpenevää on taas luvassa. Kiva aatella, että tänä vuonna taas tavataan, vaikket tunnustakaan ikävöineesi muuta kuin salmiakkia ja ruisleipää! Voipa hyvin toivottelee äiti

Tot: 0.09s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 56; dbt: 0.0643s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 7; ; mem: 1.1mb