Vietnamilainen kalastajakyla

ihmiset oli rakentanut talonsa veden paalle. Ja siirsi sita aina riippuen siita kuinka korkeella joki oli.
Paluu paikallisbusseihin...ja kuinka eksyksissa taas oltiinkaan

November 11th 2006
Pieni ikuisuus sitten, eli silloin kun olin viela Vietnamin maaperalla paatettiin painella omia teita Phu Quocin saarelle. Sinne paasyn piti kayda helposti, tai niin meille kerrottiin. Taksi tulis ja hakis meijat hotellilta. Ostais meille bussiliput ja laittais oikeeseen bussiin. Matkustettaisiin koko yo ja aamulla oltais satamassa valmiina ottamaan laiva saarelle. Mutta toisin kavi. Taksikuski hu ... read more
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur

Malaysian Flag During the late 18th and 19th centuries, Great Britain established colonies and protectorates in the area of current Malaysia; these were occupied by Japan from 1942 to 1945. In 1948, the British-ruled territories on the Malay Peninsula formed the Fe... ... read more
Tot: 0.054s; Tpl: 0.003s; cc: 6; qc: 38; dbt: 0.036s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb