øl til ventetiden

... Det tog Iberia hele aftenen at give os nye boardingcards. Oh well, hvis man har en øl, så går tiden hurtigere:-)
De første par dage...

September 20th 2006
Efter 5 dage i Argentina har jeg endelig fået tid til at sætte mig ned og samle tankerne omkring alt, hvad vi har oplevet. Og det er ikke så lidt, selv turen herover var begivenhedsrig - 24 timer forsinket fordi bremserne på flyet fra CPH ikke virkede (altid noget, at de fandt ud af det inden flyet lettede!). Da jeg har på fornemmelsen, at dette indlæg kommer til at blive lidt langt, deles d ... read more
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
Tot: 0.04s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 27; dbt: 0.0244s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb