Matka Mendozasta kohti Chilea aluillaan

Tassa ensimmaisia kosketuksia bussimatkalta valkohuippuisiin vuoriin...
Saltasta Santiagoon

July 19th 2006
Jumiutuminen viikoksi Saltaan ei todellakaan tuntunut mukavalta vaihtoehdolta, joten lopulta paatimme ottaa - jalleen kerran - pitkan bussimatkan ja siirtya suoraan Chilen paakaupunkiin Santiagoon. Tiedossa lahes kolmekymmenta tuntia bussissa: ensin kahdeksantoista tuntia Mendozaan ja sitten pienen odottamisen jalkeen kahdeksan tuntia Mendozasta Andien yli Santiagoon. Tassa vaiheessa nuo bussim ... read more
South America » Chile » Santiago Region » Santiago

Chilean Flag Prior to the coming of the Spanish in the 16th century, northern Chile was under Inca rule while Araucanian Indians inhabited central and southern Chile; the latter were not completely subjugated until the early 1880s. Although Chile declared its ind... ... read more
Tot: 0.03s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0182s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1018.1kb