Koirakaverimme

Hanna ja koirakaveri, joka toimi oppaanamme koko kaupunkikierroksen. Lojaalimpaa opasta saa hakea.
Mendozalaista suklaata ja karvaisia kavereita

July 13th 2006
Mendoza jaa pian taakse kun Andesmar-bussit kiikuttavat meidat kohti Pohjoista. Matkaa taittuu kohtalaisesti kun lahto on klo 20.30 ja perilla Saltassa olemme 13.15. Mendozasta haluamme viela jakaa ainakin seuraavat kuvat kanssanne. Loysimme paikallisen turisti infon kautta suklaata valmistavan kaupan ja Hannaahan ei mikaan mahti maailmassa pida erossa sellaisesta paikasta. Eli ei muuta kuin s ... read more
South America » Argentina » Mendoza

Argentine Flag Following independence from Spain in 1816, Argentina experienced periods of internal political conflict between conservatives and liberals and between civilian and military factions. After World War II, a long period of Peronist authoritarian rule an... ... read more
Tot: 0.018s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.006s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1022.5kb