Rigtig god udsigt fra stranden i Frankston. Man kunne se hele bugten op til Melbourne, og endda også skyskraberne derinde, hvilket dog ikke er så tydligt på billedet.
Lidt fra min hverdag

October 19th 2008
Så nærmer Uni dagene hernede en ende... Havde min sidste time i onsdags, og har nu læseferie den næste lille måned. Derfor har jeg også kun en lille måneds tid tilbage i Melbourne. Derfor synes jeg lige, at jeg vil give jer et lille indblik i min hverdag her i St. Kilda East. Det kommer mest til at bestå af billeder med tilhørende tekst. Men kan da også lige give en bette update af hvad ... read more
Oceania » Australia » Victoria » Melbourne

Australian Flag Aboriginal settlers arrived on the continent from Southeast Asia about 40,000 years before the first Europeans began exploration in the 17th century. No formal territorial claims were made until 1770, when Capt. James COOK took possession in the name... ... read more
Tot: 0.031s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb