Mig på stranden i vancouver..

Man kan slet ikke så på billedet hvor fantastisk naturen helt reelt er herovre!!
De første par uger afsted!

September 1st 2007
Hej alle folk derhjemme!! Så er jeg endelig kommet på plads på UBC i Vancouver! Smuttede jo allerede til chigago den 19. august hvor jeg besøgte et par af de gamle venner fra min tid i London! Det var en helt fantastisk uge, flere af dem havde ferie i den uge og samtidig var Jordan på besøg fra Texas, så det var bare hele det gamle London-crew der var samlet! Chicago gik mest med shopping ... read more
North America » Canada » British Columbia » Vancouver

Canadian Flag A land of vast distances and rich natural resources, Canada became a self-governing dominion in 1867 while retaining ties to the British crown. Economically and technologically the nation has developed in parallel with the US, its neighbor to the sou... ... read more
Tot: 0.041s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 26; dbt: 0.0263s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb