Vietnam

vi var ogsaa en tur paa krigsmuseet. legger ikke ut noen bilder der fra, for vi tok for det meste bilder av bilder. vet ikke om det kan legges ut da. De er heller ikke saa koselige.
Nest siste land

May 12th 2007
Naa har vi kommet oss til Vietnam og vi begynner aa innse at det gaar mot slutten av reisen vaar. Vi tok buss fra Pnhom Penh i Kambodsja til Ho Chi Minh i Vietnam. Reisen gikk uten problemer og vi kom oss greit inn i Vietnam. Vi bodde paa et hotell i en liten sidegate midt i byen. Vi besokte krigs museet og ett eller annet palass. Krigs museet gjorde skikkelig inntrykk paa oss. Det var mange s ... read more
Asia » Vietnam

Vietnamese Flag The conquest of Vietnam by France began in 1858 and was completed by 1884. It became part of French Indochina in 1887. Independence was declared after World War II, but the French continued to rule until 1954 when they were defeated by Communist forc... ... read more
Tot: 0.018s; Tpl: 0.003s; cc: 4; qc: 6; dbt: 0.0068s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb