Kemping parku stanowym w Green River

Widok na nasze dwa namiociki. Miejsca są spore, a przy nich pompa z wodą, gniazdka z prądem, miejsce na grilla i stoliczek z ławkami. Okazało się, że grupa w głębi to studenci geologii na praktykach. Zwinęli się jednak, o ile dobrze pamiętam, po pierwszej naszej nocy.
Między Green River a Hanksville (pl)

April 3rd 2021
Green River i Hanksville to dwie mieściny na skraju przeistoczenia się w miasta duchów, a jednocześnie doskonałe bazy wypadowe na otaczające je pustynie i stepy. Green River leży na przecięciu Zielonej Rzeki (Green River), pokaźnego dopływu Kolorado, oraz autostrady I-70 z Los Angeles do Denver. Głównym źródłem utrzymania mieszkańców Green River jest obsługa podróżnych, kilka t ... read more
North America » United States » Utah

American Flag Britain's American colonies broke with the mother country in 1776 and were recognized as the new nation of the United States of America following the Treaty of Paris in 1783. During the 19th and 20th centuries, 37 new states were added to the origina... ... read more
Tot: 0.15s; Tpl: 0.004s; cc: 8; qc: 31; dbt: 0.0333s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb