Alice Springs - Melbourne - Dag 22

Oceania
December 30th 2009
Published: December 31st 2009

Dagens gæste blogger: Pauline :-)

Hej allesammen!
Nu hvor vi har fået adgang til nettet igen, så kan vi endelig skrive på blog'en igen!

Idag har vi sovet længe til kl. 8 efter, at vi de sidste to nætter har været oppe kl. 04.00 på vores safaritur.
Vi blev hentet af en bus i morges, som kørte os til lufthavnen. Vi spiste morgenmad derude.

Flyveturen gik godt selvom Mikke havde lidt problemer med ørene! :-( Vi satte uret 1½. frem, så der nu er 10 timers forskel til Danmark. I lufthavnen i Melbourne fik vi en sej bil med god plads og bak kamera. Jeg glæder mig til at vi skal køre videre i den.

Da vi ankom til vores hotel, Marriott Melbourne så pakkede vi ud, og derefter var vi ude at kigge på byen! Der er meget varmt hernede og temperaturen var oppe på 38 grader, så vi drikker meget vand og sodavand.

Vi spiste sushi og Hungry Jacks (Australsk Burger King) til aftensmad inden vi tog tilbage til hotellet. Vi bor i en suite, som far opgraderede os til fordi der var bøvl med det værelse vi havde bestilt. Der er OK for vi har masser af plads, boblebad, ckokolade, 2 fjernsyn og Facebook på værelset :-)

Vi bliver i Melbourne indtil den 1. Januar, så vi skal fejre nytår her også.

Hilsen Pauline

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0391s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb