Odhod na južni otok

March 17th 2016
Published: March 17th 2016

Tongariro - Picton

Četrtek sva nameravala preživeti v narodnem parku Tongariro in prehoditi znano pot čez alpske vrhove, a je zjutraj še vedno deževalo in tudi vremenska napoved za današnji in prihodnji dan se je poslabšala. Zato sva zjutraj odrinila proti jugu, kjer je za vikend napovedano lepše vreme.

Iz parka Tongariro sva se najprej podala proti mestu Wanganui, ki leži ob istoimenski reki. Nad mestom je tudi narodni park Wanganui, od koder je lep razgled na reko in dolino. Reka izvira v parku Tongariro in se v bližini mesta izliva v morje. Pot proti Wanganuiu naju je vodila čez številne peščene griče in travnato pokrajino, kjer so se večinoma pasle krave in ovce.

Iz Wanganuia sva pot nadaljevala mimo univerzitetnega mesta Palmerston North proti Wellingtonu. V Wellingtonu sva se popoldne vkrcala na trajekt proti Pictonu, mestu na severu južnega otoka. Plovba je trajala 3 ure in pol, na južni otok pa smo pripluli skozi čudoviti fjord Queen Charlotte Sound. Ustavila sva se v kampu v Pictonu, jutri pa načrtujeva ogled narodnega parka Abel Tasman National Park.

Tot: 0.1s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb