Taupo

March 16th 2016
Published: March 16th 2016

Whakatane - Tongariro

Čeprav je bilo napovedano oblačno vreme z občasnim dežjem, je bila sreda na koncu zelo sončna, zato sva jo izkoristila za ogled jezera Taupo in brzic reke Waikato, ki se vanj izliva. Proti Taupu sva se odpravila zjutraj, med 2 uri in pol trajajočo vožnjo sva obvozila že znano Rotoruo. Na poti proti Taupu sva opazila številne kraje z geotermalno aktivnostjo in nekatere druge znamenitosti, ob katerih pa se nisva ustavljala, saj naju je bolj zanimal Taupo.

Kraj Taupo leži ob istoimenskem jezeru, ki ga polni reka Waikato, najdaljša novozelandska reka. Preden se izlije vanj, prihiti čez brzice in znamenite slapove Huka Falls, ki sva si jih tudi ogledala. Bila sva navdušena nad ogromno količino vode, ki prihrumi čez slap. Do slapov vodi potka iz parka Spa Thermal Park, sprehod do slapov in nazaj traja približno uro in pol. V parku se v reko Waikato izliva vroč potok, v katerem se radi namakajo tako turisti kot domačini. Vodo sva preizkusila tudi midva - potoček je res zelo vroč, voda pa ni ravno izvirska, zato se nisva zelo dolgo namakala.

Po osvežitvi v potočku sva se odpravila v center mesta Taupo, kjer sva nekaj pojedla in se sprehodila po peščeni jezerski obali. Nato sva nadaljevala vožnjo v narodni park Tongariro, kjer bova jutri prehodila del poti Tongariro Alpine Crossing.

Tot: 0.104s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb