Saai (?)


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » South Island
September 26th 2003
Published: May 13th 2006
Edit Blog Post

Hoi allemaal,

Vanaf nu wordt het wat saai… Ik bedoel, er is niet zo gek veel extra’s te vertellen nu ik aan het werk ben op 1 vaste plek voor langere tijd. Voor mij is het niet saai hoor! Ik geniet nog steeds iedere ochtend van de prachtige uitzichten en het leren van de (vaste) activiteiten. Over een bepaalde tijd zal ik deze activiteiten zelf zodanig beheersen, dat ik voor verschillende niveaus een aardig programma kan draaien. De volgende uitdaging zal zijn me meer met groepsdynamica bezig te houden. En daar kijk ik enorm naar uit.

Vooralsnog is het kajakken leuk om te doen en beter in te worden. Morgenochtend en zondagochtend ga ik bezig met ‘rolling’ en dat is de engelse vertaling van eskimoteren. Grappig, toen ik vanochtend met een groep naar de kajakplaats reed, zag ik een groep mensen die scuba diving ging doen. Dus wie weet kan ik dit hier af en toe doen!
Na de activiteiten vandaag ben ik gaan klimmen met Nick, mijn collega. Lang geleden en dat was te merken in de armen… Old man ;-)

In ieder geval zijn jullie weer eens lastig gevallen door ondergetekende. Enjoy en tot de volgende keer,

Robbie :-)

Advertisement



Tot: 0.144s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0379s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb